Z wykształcenia jestem dziennikarką, z pasji – dziennikarką i copywriterką.

Choć to dla mnie i tak mało. Chciałabym nazwać siebie kiedyś dobrym językoznawcą, szkoleniowcem, dziennikarzem. Mam takie poczucie, że w życiu trzeba spróbować wszystkiego. A przynajmniej jak najwięcej.

Kocham język polski. Dla innych wszelkie przecinki, zaimki, dopełniacze i środki stylistyczne (o zgrozo!) były zmorą, dla mnie – wręcz odwrotnie. Już jako mała dziewczynka w podstawówce nie mogłam zrozumieć, jak ktoś może „nie wiedzieć, jak to się pisze”. Choć rzecz jasna zdarza mi się popełniać błędy, przecież jestem tylko człowiekiem.

To zamiłowanie przełożyło się w końcu na pisanie. I tak, począwszy od staży w portalach modowych/lifestylowych (m.in. w Styl.fm i ModaCafe.pl), poprzez zlecenia copywriterskie jako freelancer, skończyłam na byciu pełnoetatową Panią Od Treści. Wówczas spełnienie marzeń i pierwsza prawdziwa praca w zawodzie.

Copywriting i content marketing wciągał mnie z dnia na dzień coraz bardziej. Poznawałam nowe pojęcia i metody. Chłonęłam specjalistyczne książki i artykuły, szlifowałam wiedzę na szkoleniach i konferencjach. W pewnym momencie poczułam, że czas zrobić to po swojemu. I tak powstał High Content – niezwykła agencja contentowa na Śląsku.

Dlaczego niezwykła? Bo ukierunkowana na konkretne branże. Skierowana do odważnych firm, które realnie chcą wyróżnić się treścią. Chcą przyciągnąć, ale również rozbawić, chwycić za serce i zatrzymać swoich klientów. Wierzę, że właśnie tak będzie wyglądać w przyszłości copywriting i content marketing – ubranżowiony, napędzany przez specjalistów w danych dziedzinach, a przez to o wiele bardziej szczery i prawdziwy. Taki jak ta autoprezentacja.

Chcesz być częścią tego innowacyjnego projektu?